Read this blog using your preferred language. Lisez ce blog en utilisant votre langue préférée. Lesen Sie dieses blog mit Ihrer bevorzugten Sprache. Lea este blog usando su lengua preferida. Прочитайте это blog использующ ваш предпочитаемый язык. Legga questo blog usando la vostra lingua preferita. Lees dit blog gebruikend uw aangewezen taal.

Selasa, Mei 06, 2014

Lalat Askar Hitam II

Saya akan cuba hasilkan Lalat Askar Hitam untuk tujuan makanan tilapia, dan ternakan ayam satu masa nanti, insyallah. Berikut cadangan saya untuk kotak Lalat Askar Hitam. (BSF Harvester).

Kemungkinan saya akan guna kepingan plastik besar yang di lipat-lipat mengikut outline berikut:- Ukurannya saya tak final lagi. Untuk dapatkan kotak sebesar 1 kaki lebar, 1.5 kaki panjang dan 1 kaki tinggi, kepingan untuk pattern berikut memerlukan saiz 10 kaki persegi (3 x 3.5) , boleh termasuk penutup sekali..


Itu cuma untuk bahagian badan saja. Tutup dan aksesori lain belum final.

Saya guna Sketchup untuk buat rekabentuk 3d ini.


Target hasil akhirnya sebegini:-


Tiada ulasan: